Kunde inte hejda mig.



Frukostdags nu va. Jag har haft en mindre sovmorgon. Jag åker nämligen back to tha woods idag. Sovmorgonen blev i och för sig bara ungefär fem minuter längre än min vanliga stiga-upp-tid (?). Det borras i min vägg förstår ni. Det hamras och sågas också tror jag, men det klart övervinnande ljudet är borren. Sen finns det även ett odefinerbart ljud. Det piper och river. Dunkar och tjuter. Det känns varje morgon som att de antingen håller på att ta sig in i mitt huvud. Med en slagborr. Eller att en liten klump bygg-gubbar snart kommer falla genom min vägg. NAJS! tänker jag varje gång. Sällskap i form av karliga karlar med verktyg tackar väl ingen ordentligt funtad tjej nej till. Även om de bråkar på finska. Klockan halv åtta varje morgon.

Återkommer snart igen.

Var sover Lejonkungen?
-I Simbassängen.


spåtifaja;
Yeasayer – O.N.E



/Fanny






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0