När påsken är här dansar Vox-råttorna på bordet.

 

Hallo vänner, bekanta, snyggingar, fiender, lovers och alla andra sköningar som hittat hit. Påsken flåsar runt hörnet och detta är linnebär ägg, fjädrar, påskgummor och annat gött i stora mängder för många där ute. Men vi på 111Vox riktar in oss på lite andra saker som gynnar er, bara för att vi är snälla men mest för att vi gillar er så mycket. Håll lite koll på siten, det kommer att dyka upp lite trevliga saker inom en mycket snar framtid.

 

Idag ska jag mest redigera bilder. På Sandqvist-väskor. Gunnar och jag ska pyssla med lite image-bilder till en av butikerna som ligger i Åhléns på Drottninggatan också. Jag förstår om många kanske inte riktigt hajar vem Gunnar är när jag bara namedroppar utan att ge några vidare referenser, men se, det kommer att komma en liten presentation på diverse tomtar som rör sig här om dagarna. Det finns tillexempel en Snygg-Lars. En Peter som tycker att värmländska är världens finaste dialekt. En Line som är bäst på typ allt. Och så Finn såklart. The boss. Men han är i Beirut nu.

 

Förresten. Kolla in dessa underbara skapelser. Vid sådana här tillfällen önskar jag ibland att jag var en kille. Eller åtminstone hade väldigt manliga fötter och kanske 43 i skostorlek.

 

Men nu är det photoshop för hela slanten som gäller.

Ha en fin förmiddag.

 

/Fanny

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0