påhälsning.




hallå. nu var det fan längesen ni såg min rödmosiga (hatord) nuna här på bloggen eller över huvud taget i 111vox-sammanhang. vad har hänt då. hemsidan har blivit görfräsch och inte lika epelepsiframkallande som innan. det vill säga att man, jag i allafall, blir harmonisk och lugn i själen bara av att klicka in de sex bokstäverna (i firefox behöver man inte skriva .se) som krävs för att jag ska slussas in i en värld av Shoe The Bear-skor och Uniforms-chinos.

just nu äter jag Peters överblivna bröd som han lämnat (!) efter sin salladslunch. "jag visste väl att du var en liten slasktratt" sa han. heh.

förutom det lyssnar jag på Dylan och Lasse Dahlquist och Wolf Gang och försöker med hjälp av dessa underbara karlar locka in lite sällskap i butiken. Julia är av outgrundliga anledningar på väg till Kranfors av alla ställen man kan bila fyra timmar från Gävle till. Närå. anledningarna är inte outgrundliga utan hon ska faktiskt på en kristen festival och skriva reportage. i kranfors. om det nu bringar någon klarhet vet jag inte. så jag är alltså ett Julia-substitut för tillfället. det funkar bra. jag har också små ögon och ursprung från norrland nämligen.


här på lillanyagatan sitter jag till klockan sex och vad kvällen har att erbjuda det vet jag faktiskt inte. någon sa grill. någon ska käk. grill brukar i vanliga fall vara lika med käk men vad vet jag egentligen.

ha det fint.



/fanny







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0