Nakenchock


Jag är betuttad i de där dojjorna från Tretorn. Sa det till alla kunder igår. Och de flesta köpte dem. De kostar bara 400 kronor nu eftersom det är 50 procent på dem. Bara en sådan sak. Ypperliga sommarskor att traska runt med på bryggor och gräs.

I kväll ska jag lapa vin. Och öl. Det är ju finvädre ute. Jag har alltid varit en höstmännska men börjar digga sommaren mer och mer. Man kan ju banne mig gå naken ute. Men det kan ju bli lite tokigt. Blir säkert portad från Stockholm då och sänd tillbaka till Ume. Hemska tanke.

Rean fortsätter i rask takt och om ni vill undvika att leka nakenjanne kan ni ju shoppa lite chusiga sommarplagg här.

Jag hänger här till 15. Basånivet

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0