Ivanhoe, Glögg och sånt!

Julen närmar sig illa kvickt. Jag måste medge att jag inte är mycket för julen, förutom glöggen, lussebullarna, pepparkakor och Ivanhoe(!). Och julbelysningen är väl ganska najs, annars skulle väl depp vara ett faktum. Vi måste ju göra nått jätte-speciellt av denna mörka och kalla period. Då är väl ändå julen en bra idé, eller? Sommaren är ju enkel, så länge man existerar och solen ler mot en så är allt supernajs. Det är nog därför vi har julen skulle jag tro. Annars skulle vi ju antagligen göra som björnarna, sova tills solen kommit tillbaka från semestern.

PS. Kan nån häsla tomten att jag vill ha följande:




Kommentarer
Postat av: mattias

wolverinesen är feta!

2010-12-08 @ 08:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0