Vem fan är Mick Jagger?

Regnigt och mulet idag. Jag vet. Lite motigt att traska ut kanske. Men jag spelar goa 60-talshits på hög volym som fyller Lilla Nygatan med dansvänliga trudelutter.

Som tidigare nämnt har vi en hörna med hela 30 procents rabatt. Där finns även denna t-shirt. Who the fuck is Mick Jagger liksom? Jag sålde den tishan till en snorken New Yorkare för någon vecka sedan.

Jag fnissade och sa "this is a funny tisha, hehe". För att lighta upp stämningen, ni förstår. Han fnös och svarade stöddigt "yeah, it's actually funny because I met Mick Jagger last week". Jag blev eld och lågor och sa "cooool" alldeles för många gånger. "No, not so funny. It was just a coincidence" sa han och gick ut från butiken med näsan högt i vädret.

Jag tycker det var coolt i alla fall. Sedan det inträffade har jag gått runt och skrytit om att jag träffat en kille som träffat Mick Jagger. Och ja, alla tycker att jag är ball nu.

Any whoo, Lars lunkar in och ut till butiken och suktar efter dessa skor. Han vill partaja med dem i morgon men försöker samtidigt intala sig själv att han inte har råd. Jag tycker han ska köpa dem. De är ju tjusiga nanting.

/Julia



Kommentarer
Postat av: Linus

Jaa, prisvärda skor verkligen! Jag har ett par själv och jag älskar dem!

2010-04-09 @ 14:42:38
Postat av: Julia

Vad kul att du diggar dem. Jag vill också ha ett par. Måste bara få mina fossingar att växa från 38 till 42.



/Julia

2010-04-10 @ 12:08:56
URL: http://lillanygatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0