Vårsol & färglada rutor.


Tjaba. Kaffestinn och jävlig. Femtontusenmiljoner bilder har redigerats och på gång att läggas upp på sajten. Skjortan ovan är ett exempel. Det är utomlands ute nu vänner. Solen skiner och mina ovana ögon blir mindre än vanligt när det är såhär ljust ute.

Men vad härligt det är! Och det blev inte ens översvämmning av smältisen. Så känner man lukten med. Av jord och sånt. Blöta löv och djur. Asfalt! Och bränd hud konstaterade jag och Line idag. Vi tyckte att det luktade mycket gott.

Men jag känner mig ovan det här. Lite som Richies bror Howie i Benchwarmers. Han med torgskräck ni vet. Men har man levt i mörker och kyla i mer än ett halvår så är det väl inte det konstigt antar jag.

Nu ska jag ut och promenera.

Glöm inte här nu.


/Fanny






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0