nörrköping.


just det. salem var där också. han är så fin och allt han hade med sig på scen var hans iphone. duktig kille ba. och trevlig. och fin. men det sa jag ju.

tjenare. julia har tagit hand om bloggen ser jag. jag har varit i norrköping på en liten jobbresa. det har varit mycket trevligt och de pratar precis som jag vill att de ska prata där. det är liksom på riktigt! det är inte på skoj! jag pratar nästan alltid östgöta-mål när jag ska skämta till det lite (rolig_tjej_89) och helt plötsligt hade jag ett helt crew som liksom pratar så alltid och jämt. helt fantastiskt.

jag har bland annat spänt mina muskler bredvid världens starkaste man, blivit nermejad av en flock 11-åringar när en erik saade (kan någon uttala det där namnet? vem är pojk'n, och manboy!? vad är det för himla lått-titel/ord?) tydligen befann sig på plats utan min vetskap. jag har käkat amerikanska popcorn och kollat på cross-konster. nu glassar jag till det lite såklart, för mina arbetsdagar har varat 10 timmar i sträck och jag har stått upp samtliga av dessa timmar i platta skor, jag har pratat slut på min röst och mitt ansikte ser ut som en pubbe-unges (överdriven tjej) efter all stress och lilla sömn.


men nu så. i veckan inventerar vi på 111VOX. det ska fotograferas och sånt. det är utförsäljning och det får ni för guds skull inte missa.



/Fanny







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0