Uniforms.





Idag har jag sett delar av Sockholm jag inte hade någon aning om att de fanns. Jag har gått. Jättelångt. Jag har bland annat hämtat min föredetta trasiga kamera, wiwa!

Dagen började i studion med John, modellpöjken, och Fredrik från Uniforms for the dedicated. Det blev fett. Efter det har jag bara redigerat bilderna och käkat i solen på kajen med Line. Det var också fett. Jag är alldeles snurrig av all D-vitamin jag nu sugit åt mig efter ett halvår i mörker.

Nu ska jag fortsätta att käka päronfil och vila mina stackars fötter innan jag ger mig ut igen.

Ha en solig kväll, ta en öl och spela fotboll. Eller grilla för fan! Ja, det tycker jag att ni ska göra.

/Fanny






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0