Fredagsnytt: Gram 406g!

Ja, livet blev precis några kilo lättare! Jag hade nämligen tenta idag, på Renässansen, reformationen och upplysningen. Och nått dom verkligen inte hade på den tiden (1500-1700 talet) är ett par najsa fodrade skor från Gram! För hade dom det så skulle dom kanske inte vara så taskiga mot varandra!

Idag släpper jag lös några Gram 406g! En fodrad sko helt i nylon som håller dig både varm och torr. Helt svart för att inte outshine-a din stil. Ungefär som oregano på en pizza! eller kanske som mandeln i glöggen. En touch of taste helt enkelt. En i varje storlek så det gäller att vara snabb. 750kr (ord. pris 1095).



Förresten, det är ju ändå glögg-tider snart så jag måste fråga... Är det bara jag som avskyr russin i glögg? Vad gör den där egentligen? Vad är det för människor som har mage att lägga ner russin i glöggen?

Jag svarar för övrigt på alla frågor rörande 1500-1700 talet hela dagen idag. Det är bara att komma in! lilla nygatan 19

Haa-d!

Kommentarer
Postat av: Russinet

Nä Ezana det e inte bara du som inte gillar russin i glöggen det gör inte jag heller!! förresten du e snyyyygg

2010-11-06 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0