Prata

Jag tycker att det är lite tyst här. Tyst som möss. Är ni möss? Skriv en kommentar eller två vettja så känns det inte som vi skriver åt blinda ögon. Ni kan väl berätta om ni kommit förbi butiken. Om ni kanske blivit rädda för mig och vänt i dörren eller om ni tyckte att det var ett trevligt besök. Kanske tog ni en näve godis. Kanske tyckte ni att godiset var äckligt. Tyckte ni om musiken? var den dålig? Vad tyckte ni om utbudet? Vad tycker ni om bloggen? Är den tråkig, rolig, tokig eller awesome? Vill ni veta mer om oss? Vad funderar ni över?

Shoot. Feedbacka. Prata. Öppna käftarna. Vi vet ju att ni är en del som läser.

/Julia

Kommentarer
Postat av: Kal

Jag köpte en schysst röd skjorta men glömde deodorera mig så jag lökade ner den det första jag gjorde.

2010-05-08 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0