en dag på gullmarsplan.

 

tja. som ni kanske såg i inlägget under så spelade jag och julia sällskapsspel igår. hah! shit vad jag knäckte henne. hon blev paff kan jag tala om. hon sa "jaha, okej, grattis och tack för en god match". låtsades vara en god förlorare liksom. jag genomskådade henne.  å andra sidan godkände hon mina "ord" som solön, åh, eh, Qp och tat. såatte. jag ska väl inte suga åt mig hela äran.

det var en fin dag igår. jag och julia lagade mat. käkade lax på ballen och glassade i solen.

sen sov jag över. och julia är inte den säkraste sova-över-vännen jag har vill jag tala om. hon gör mycket konstiga saker i sömnen. typ går. typ river upp sängkläder. typ skriver till diverse människor på facebook. såna saker. pratar också, otrevlig som fan är hon då. ber mig att "he bort den lilla stolen bara!" till exempel.

men jag klarade mig oskadd.

ha det fint!

/Fanny





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0