"pratlänges bakar ni här nere eller"






heej vänner. jag har återuppstått. de senaste dagarna har gått till att inventera. med peter. vi har skrattat. och ätit bananer och snickers. julia har också inventerat. men med lars och de enda de gjorde var att baklängesprata. eller rättare sagt lars gjorde det för han har tydligen en dold übertalang på att just prata baklänges, MEN om man inte föds skillad så får man träna. så det ska vi väl göra nu antar jag.

här på lundagatan rivs det möbler. mina päron & hund har varit här och härjat i veckan. balkongbygget är i full gång på utsidan och vi trashar stället från insidan. fantastiskt.

ikväll är det valborg. och jag tror minsann att vi ska hem till peter och svira. men först kommer julia & cilla till mig och vi ska ge oss ut med en vinare på skinnarviksberget även om det är alldeles för kallt.



ha en fin kväll och drick en öl för mycket nu.



/Fanny



Jónsi – Go Do






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0