Borde inte... men okej

Sicket fint väder det bidde idag. Solen skiner och jag har en karamellskål i butiken. Det är kul att bjuda kunder på en karamell. Speciellt eftersom alla har sagt "Jag borde inte ta en... men okej". Vaddå borde inte liksom? När jag ser godis framför mig är det inte fråga om jag borde ta någon utan hur många jag borde ta för att tillfredsställa mun och mage.

Jackan nedanför är från Garde Of Scandinavia. Den hänger nu i butiken och jag tycker att den är tjusig. Passar vädret och unga tjusiga män. Jag prövade den. Men eftersom jag inte upptäckt en penis mellan mina ben eller odlat lite bredare axlar får det vara.

Traska ut nu till den Gamla Staden och norpa en näve godis.

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0