skumkaniner och buggfest.



sådärja. morgonkaffet har landat och sakta börjat sprida sig ut i min kropp. med andra ord börjar jag bli människa igen efter en, ja, rätt slirig helg.

tävlingen är väl kul? mer sånt tycker vi,  förhoppningsvis ni med.

jag och julia har buggat i helgen. just själva buggandet var en ganska liten del av kvällen men vi hade seriösa utstyrslar, nummerlappar och "vatten"-flaskor (med ett kanske lite trevligare innehåll. starkare iallafall.) en förvånad julia hittade skumkaniner på privata ställen på söndagsmorgonen. bara det betyder ju att det var en lyckad fest tänker jag.

bilder kommer och nu är helgen ett minne blott så vi kör på som vanligt.



/Fanny






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0